Bazele merceologiei II
Preț: 15,30 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-9021-66-2
Editura: Uranus
Anul publicării: 2002
Pagini: 199
Format: 16x23
Categoria: Carte Universitara
DESCRIERE
Prezentul volum trateaza bazele teoretice si metodologice ale merceologiei alimentare in relatie cu cerintele practicii comerciale interne si internationale, legislatia calitatii, functiile produsului alimentar, substantele din compozitia produselor alimentare si regasirea lor in ansamblul caracteristicilor intriseci ce exprima calitatea si indeplinirea cerintelor consumatorilor.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 39,24 leiPRP: 43,60 lei (-10%)
- 35,32 leiPRP: 39,24 lei (-9,99%)
- 107,91 leiPRP: 119,90 lei (-10%)
RECENZII