Books Outlet

Bazele merceologiei II

Preț: 15,30 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-9021-66-2
Editura:
Anul publicării: 2002
Pagini: 199
Format: 16x23

DESCRIERE

Prezentul volum trateaza bazele teoretice si metodologice ale merceologiei alimentare in relatie cu cerintele practicii comerciale interne si internationale, legislatia calitatii, functiile produsului alimentar, substantele din compozitia produselor alimentare si regasirea lor in ansamblul caracteristicilor intriseci ce exprima calitatea si indeplinirea cerintelor consumatorilor.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0759 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.