Manual de Marketing
DESCRIERE
Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor.
Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu.
* Partea I demonstreaza importanta viziunii strategice in marketing, analizand in detaliu sistemele informationale, planificarea, mediul si concurenta.
* Partea a II-a se refera la organizarea activitatii de marketing: recrutarea si instruirea personalului, managementul marcilor si aspectele financiare.
* Partea a III-a analizeaza problema dezvoltarii produselor si serviciilor.
* Partea IV-a abordeaza problema distributiei produselor si serviciilor.
* Partea a V-a exploreaza elemente ale marketingului referitoare la promovare, reclama, oferta prin posta etc.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 34,20 leiPRP: 38,00 lei (-10%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
RECENZII