Books Outlet

Manual de Marketing

Preț: 45,00 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-98490-4-0
Editura:
Anul publicării: 1998
Pagini: 679
Format: 16x23

DESCRIERE

Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor.
Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu.
* Partea I demonstreaza importanta viziunii strategice in marketing, analizand in detaliu sistemele informationale, planificarea, mediul si concurenta.
* Partea a II-a se refera la organizarea activitatii de marketing: recrutarea si instruirea personalului, managementul marcilor si aspectele financiare.
* Partea a III-a analizeaza problema dezvoltarii produselor si serviciilor.
* Partea IV-a abordeaza problema distributiei produselor si serviciilor.
* Partea a V-a exploreaza elemente ale marketingului referitoare la promovare, reclama, oferta prin posta etc.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0764 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.