Books Outlet

Marketing lateral

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 973-8060-69-9
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 223
Format: 14x20

DESCRIERE

Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajungandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0811 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.