Marketing lateral
Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
ISBN: 973-8060-69-9
Editura: Codecs
Anul publicării: 2009
Pagini: 223
Format: 14x20
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajungandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 34,20 leiPRP: 38,00 lei (-10%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
RECENZII