Marketing politic in Romania inainte si dupa 1989
Preț: 10,40 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-8051-41-x
Editura: TRITONIC
Anul publicării: 2001
Pagini: 196
Format: 13x20
Categoria: Stiinte Sociale, Stiinte Politice
DESCRIERE
Lucrarea isi propune sa schiteze o istorie a comunicatii politice in Romania pornind de la ipoteza ca schimbarea de regim politic din 1989 reprezinta momentul in care se efectueaza si trecerea de la tehnicile de propaganda la cele de marketing politic. Schimbarea regimului politic a insemnat oare si o schimbare a tehnicilor de comunicare politica?
Cărţi noi
-- 90,00 lei
- 60,00 lei
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 42,42 leiPRP: 49,90 lei (-14,99%)
- 50,92 leiPRP: 59,90 lei (-14,99%)
- 67,15 leiPRP: 79,00 lei (-15%)
RECENZII