Books Outlet

Marketing politic in Romania inainte si dupa 1989

Preț: 10,40 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-8051-41-x
Editura:
Anul publicării: 2001
Pagini: 196
Format: 13x20

DESCRIERE

Lucrarea isi propune sa schiteze o istorie a comunicatii politice in Romania pornind de la ipoteza ca schimbarea de regim politic din 1989 reprezinta momentul in care se efectueaza si trecerea de la tehnicile de propaganda la cele de marketing politic. Schimbarea regimului politic a insemnat oare si o schimbare a tehnicilor de comunicare politica?

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.5932 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.