Books Outlet

Marketingul bazat pe permisiune

PRP: 25,90 lei (-14,98%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,02 lei
Diferență: 3,88 lei
Disponibilitate: nu mai face parte din ofertă
ISBN: 973-8495-16-4
Anul publicării: 2004
Pagini: 252
Format: 17x24

DESCRIERE

" Aceasta carte de referinta ii asigura lui Seth Godin un loc de onoare in galeria adevaratilor guru ai marketingului pe Internet. Poate este banal sa spun asta, dar chiar este o carte care trebuie citita." - Tom Peters

Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic.
Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri.
Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj zi o duzina.
Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor si profiturilor. In timp ce concurenta continua sa intrerupa persoane necunoscute si obtine rezultate mediocre, campania de marketing bzat pe permisiune pe care o sustii reuseste sa transforme persoanele necunoscute in prieteni si pe prieteni clienti.

Va fi supus oare marketingul de masa unei schimbari dramatice? In mod sigur. O noua forma de marketing apare in peisaj. Noua abordare va afecta marketingul bazat pe intrerupere la fel de mult precum automobilul a afectat producatorii de trasuri.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0774 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.