Marketingul bazat pe permisiune
PRP: 25,90 lei (-14,98%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,02 lei
Diferență: 3,88 lei
Disponibilitate: nu mai face parte din ofertă
ISBN: 973-8495-16-4
Editura: Business Tech International
Anul publicării: 2004
Pagini: 252
Format: 17x24
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
" Aceasta carte de referinta ii asigura lui Seth Godin un loc de onoare in galeria adevaratilor guru ai marketingului pe Internet. Poate este banal sa spun asta, dar chiar este o carte care trebuie citita." - Tom Peters
Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic.
Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri.
Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj zi o duzina.
Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor si profiturilor. In timp ce concurenta continua sa intrerupa persoane necunoscute si obtine rezultate mediocre, campania de marketing bzat pe permisiune pe care o sustii reuseste sa transforme persoanele necunoscute in prieteni si pe prieteni clienti.
Va fi supus oare marketingul de masa unei schimbari dramatice? In mod sigur. O noua forma de marketing apare in peisaj. Noua abordare va afecta marketingul bazat pe intrerupere la fel de mult precum automobilul a afectat producatorii de trasuri.
Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic.
Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri.
Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj zi o duzina.
Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor si profiturilor. In timp ce concurenta continua sa intrerupa persoane necunoscute si obtine rezultate mediocre, campania de marketing bzat pe permisiune pe care o sustii reuseste sa transforme persoanele necunoscute in prieteni si pe prieteni clienti.
Va fi supus oare marketingul de masa unei schimbari dramatice? In mod sigur. O noua forma de marketing apare in peisaj. Noua abordare va afecta marketingul bazat pe intrerupere la fel de mult precum automobilul a afectat producatorii de trasuri.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 34,20 leiPRP: 38,00 lei (-10%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
RECENZII