Marketingul serviciilor de constructii
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Paul Pryor
ISBN: 973-8060-72-9
Editura: Codecs
Anul publicării: 2005
Pagini: 142
Format: 13x20
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Marketingul serviciilor de constructii este o carte concisa, pe care o vor gasi utlia toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit. Ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzant fazale constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificare, procesul de licitare, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect etc.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 34,20 leiPRP: 38,00 lei (-10%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
RECENZII