Books Outlet

Marketingul serviciilor teorie si aplicatii

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
ISBN: 973-7765-24-9
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 318
Format: 16x23

DESCRIERE

Lucrarea de fata imbina in mod fericit teoria marketingului serviciilor cu o consistenta parte aplicativa, concretizata intr-un mare numar de studii de caz, bazate pe o analiza atenta a activitaii de marketing a unora dintre cele mai cunoscute intreprinderi romanesti prestatoare de servicii.
Acoperind domenii de activitate eterogene, lucrarea reuseste sa-si mentina o conceptie si un stil unitare, prin utilitzarea unor intrumente didactice moderne, care corespund dorintei diferitelor categorii de cursanti ( studenti, masteranzi etc.) de a avea acces nu doar la teorii de ultima ora, ci si de a vedea cum se concretizeaza aceste teorii in viata economica reala.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0744 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.