Marketingul serviciilor teorie si aplicatii
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Iuliana Cetina, Raluca Brandabur, Mihaela Constantinescu
ISBN: 973-7765-24-9
Editura: Uranus
Anul publicării: 2008
Pagini: 318
Format: 16x23
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Lucrarea de fata imbina in mod fericit teoria marketingului serviciilor cu o consistenta parte aplicativa, concretizata intr-un mare numar de studii de caz, bazate pe o analiza atenta a activitaii de marketing a unora dintre cele mai cunoscute intreprinderi romanesti prestatoare de servicii.
Acoperind domenii de activitate eterogene, lucrarea reuseste sa-si mentina o conceptie si un stil unitare, prin utilitzarea unor intrumente didactice moderne, care corespund dorintei diferitelor categorii de cursanti ( studenti, masteranzi etc.) de a avea acces nu doar la teorii de ultima ora, ci si de a vedea cum se concretizeaza aceste teorii in viata economica reala.
Acoperind domenii de activitate eterogene, lucrarea reuseste sa-si mentina o conceptie si un stil unitare, prin utilitzarea unor intrumente didactice moderne, care corespund dorintei diferitelor categorii de cursanti ( studenti, masteranzi etc.) de a avea acces nu doar la teorii de ultima ora, ci si de a vedea cum se concretizeaza aceste teorii in viata economica reala.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 34,20 leiPRP: 38,00 lei (-10%)
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei (-10%)
RECENZII